garantie
atelier geejee header

Garantie

Garantie en reparatie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. De garantie op alle sieraden en brillenkoordjes bedraagt 2 maanden vanaf de aankoop. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Lees ook even de tips en trucs over hoe sieraden en leer behandeld dienen te worden, om eventuele ongelukjes te voorkomen. Bij ruw gebruik bijvoorbeeld kan een ketting en/of een armband breken, of een lusje van een brillenkoordje kan scheuren, dit valt echter niet onder de garantie. Klik HIER om al deze deze tips te lezen, zodat het duidelijk is dat je het produkt goed behandeld hebt! 

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ateliergeejee.nl. of door te bellen naar 072 - 7850012 of 06 - 551 676 11.  Atelier Geejee wil graag tot een goede oplossing komen, in onderling overleg. Er is vaak een simpeler oplossing te bedenken, dan je vermoedt. Wij willen uiteindelijk tevreden klanten hebben, dus schroom niet om contact op te nemen, mocht er wat zijn. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkelkeurmerk via
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN