garantie

Garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Lees ook even de tips en trucs over hoe sieraden en leer behandeld dienen te worden, om eventuele ongelukjes te voorkomen. Bij ruw gebruik bijvoorbeeld kan een ketting en/of een armband breken, of een lusje van een brillenkoordje kan scheuren, dit valt echter niet onder de garantie. Klik HIER om al deze deze tips te lezen, zodat het duidelijk is dat je het produkt goed behandeld hebt! 


 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN