Klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ateliergeejee.nl. Atelier Geejee wil graag tot een goede oplossing komen, in onderling overleg. Er is vaak een simpeler oplossing te bedenken, dan je vermoedt. Wij willen uiteindelijk tevreden klanten hebben, dus schroom niet om contact op te nemen, mocht er wat zijn. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Gastenboek
29-12-2017
De hanger om je bril in te dragen ziet er mooi uit.
En ook nog leuk verpakt.

Bedankt
lees meer >>

08-12-2017
Bedankt voor het mooie brillenkoordje met een supersnelle bezorging!
lees meer >>

ateliergeejee.nl
Waardering: 9.8 / 10
Gebaseerd op 58 Beoordelingen